úterý 16. února 2010

Proč vznikl tento blog?

V jeden krásný zimní večer jsem procházel český web a snažil se najít nějakou zajímavou stránku o testování v Čechách, kde by testeři sdíleli své zkušenosti, nápady a řešení a tím pomáhali svým "kolegům ve zbrani", nebo aspoň inspirovali nováčky v oboru.
Našel jsem několik zajímavých blogů, které se ale spíše zaměřovaly "teoretickým" směrem - takže nic z toho, co jsem hledal.


Tudíž jsem založil vlastní blog - může do něj přispívat jakýkoliv uživatel, který má co smysluplného říci ostatním testerům, pošle mi o tom informaci, abych ho mohl přidat mezi "autorský tým" a pak už jenom zbývá vypublikovat článek.

Nicméně předtím, než něco vypublikujete, pečlivě zvažte toto:
  1. Neporušujete zveřejněním autorská práva, nebo obchodní tajemství? Za obsah článku zodpovídá vždy jeho autor, tak abyste se nedostali do maléru.
  2. Radši si článek ještě jednou přečtěte, než ho vypublikujete - nesrozumitelný text nebo gramatické chyby nezanechávají nejlepší dojem.
Děkuji všem, kteří budou mít zájem se podělit o své vědomosti s ostatními.

Žádné komentáře:

Okomentovat